SLUŽBY
Seznámení se s vlastníkem (majitelem) nemovitostí
Osobní konzultace ve Vámi nabízené nemovitosti
Seznámení se s podklady k dané nemovitosti a zjištění Vašich potřeb
Stanovení požadavků od kdy má být Vaše nemovitost nabízena
Časový harmonogram prodeje Vaší nemovitosti, do kdy potřebujete mít nemovitost prodanou
Z mé strany se dozvíte: krátké představení, know how – informace jak bude celý proces prodeje probíhat, co je potřeba před zahájením prodeje udělat, podmínky spolupráce
Podpis dohody o poskytování realitních služeb
Než začnu Vaší nemovitost nabízet potřebuji od Vás písemný souhlas a dohodu o zprostředkování
Pokud si klient nepřeje podepisovat výhradní smlouvu, pracuji i na tzv. podání ruky
Po odsouhlasení podmínek zapracuji nabídku Vaší nemovitosti
Nemovitost profesionálně nafotím, K zahájení prodeje je potřeba Váš písemný souhlas
Dále bude nemovitost profesionálně nafocena-natočena, kde bude následně zpracována video prohlídka
K maximálnímu přehledu o nemovitosti, budou od majitele vyžádané všechny potřebné dokumenty jako předpis záloh, nabývací titul k nemovitosti a další. Pokud majitel některé z těchto dokumentů nebude mít, sám si je obstarám, tak aby samotný prodej nemovitosti nic později nepozdržovalo
Prodejní proces
Stanovení si marketingového plánu
Sestavení efektivního plánu prodeje
Zalistování inzerce do 24hod od náběru
Export na realitní servery
Hledání zájemců v databázi podle párovacích kritérií
Vyhledávání poptávek v tisku
Magazín – dle aktuálního vydání
Home staging – případné přefocení nemovitosti
Vaši nemovitost budu inzerovat na největších lokálních i celorepublikových serverech, aby se dostala, k co nejširšímu počtu vhodných zájemců
Plachta/prodejní banner umístěný na Váš dům/balkon nebo ve Vašem okolí
Open House (den otevřených dveří)
Zajištění dle potřeby PENB štítku (průkaz energetické náročnosti budovy)
Prohlídky nemovitosti
Prohlídku nemovitosti po dohodě vedu vždy osobně a přímá účast majitele u prohlídky není nutná
U vhodných uchazečů o vaši nemovitost prověřím jejich finanční situaci a míru zájmu
Prohlídky absolvuji pouze s vážnými zájemci, tak abych šetřil klientův čas a diskrétnost nabízené nemovitosti
Seznámím zájemce s nemovitostí včetně předání prezentace a nutných písemností
Pokud jsem předem obeznámen o finanční situaci zájemce, předem vyhotovím možný postup financování
Rezervace nemovitosti
Po důkladném prověření bonity zájemce připravím návrh rezervační smlouvy
Po odsouhlasení rezervační smlouvy ze strany zájemce a kupujícího dochází během pár dnů k podpisu a zaslání rezervačního poplatku na depozitní účet
Rezervační poplatek je možný vybírat maximálně ve výši provize
Seznámím zájemce s nemovitostí včetně předání prezentace a nutných písemností
Po rezervaci předložím nejpozději do 5ti pracovních dnů, návrh kupní smlouvy
Odborný právní servis
Advokátní kancelář disponuje zákonným pojištěním na každý jednotlivý případ
Zajištění přípravy standardní smluvní dokumentace nezbytné pro realizaci obchodu sepis převodní smlouvy (kupní, darovací, směnné či smlouvy o převodu družstevního podílu)
Kontrola a revize nemovitosti
Sepis smlouvy o úschově financí a úschově listin a vlastní advokátní úschova
Advokátní kancelář vede oddělené účty úschov, jež dovolují identifikaci jednotlivých složitelů
Sepis návrhu na vklad vlastnického práva do katastru nemovitostí
Zajištění úředně ověřených podpisů na příslušných dokumentech advokátem
Zapracování připomínek smluvních stran a veškerá telefonická či emailová komunikace
Účast advokáta při podpisu smluv
Při financování nemovitosti hypotečním úvěrem zajistí veškeré podklady k potřebám vyřízení bankovní úschovy
Příprava a podání Návrhu na vklad vlastnického práva na katastrální úřad
Případně zajištění dalších potřebných dokumentů dle potřeby klienta
Zajištění podání vkladu do Katastru nemovitostí
Zajištění podání návrhu na vklad příslušnému Katastrálnímu úřadu
Katastr nemovitostí je veřejný registr, ve kterém se evidují nemovitosti a právní vztahy k nim. Poté co dojde k podání návrhů na vklad daných práv (zástavní či vlastnické) bude založeno řízení. Katastrální zákon rozlišuje tyto typy zápisu a to:
Vklad: změny práv ze smluv se zapisují vkladem, zamýšlené účinky nastávají na základě rozhodnutí katastrálního úřadu s účinky zpětně ke dni podání návrhu
Záznam: jedná se o vyznačení změn, které již jsou platné a účinné
Poznámka: takto se do katastru vyznačují některé další skutečnosti, které by mohly mít za následek změnu evidovaných práv
Plomba: důležitý typ zápisu, který nám dává informaci o tom, že na listu vlastnictví (LV) probíhá řízení, které by mohlo vést ke změně právního stavu. Tuto informaci katastr zapíše nejpozději následující den po doručení listiny. Nemovitosti s plombou nejsou zablokovány a lze je převádět, jde o informaci, že na LV dané nemovitosti, se právě něco děje
Provedení zápisu do katastru nemovitostí
Po provedení vkladu probíhá 20-ti denní lhůta “nečinnosti” Během této doby katastr písemně vyrozumí majitele nemovitosti, že na nemovitosti byl proveden vklad. Majitel na toto oznámení avšak nijak nereaguje. Po uplynutí lhůty 20 dnů, Katastr nemovitostí do cca.10 dnů zapíše nového nabyvatele „majitele“ nemovitosti a korespondenčně obešle obě zúčastněné strany
Po provedení zápisu vkladu vlastnického práva nového majitele dochází k vyplacení kupní ceny z advokátní úschovy na účet klienta
Protokolární a fyzické předání nemovitosti
Po zápisu do Katastru nemovitostí a vyplacení finančních prostředků z úschovy, dojde k předání nemovitosti za účasti obou stran v termínu stanoveným dle kupní smlouvy
Vypracování předávacího protokolu a předání příslušnému správci či SVJ
Zjištění a zápis stavů vody, elektřiny a plynu
Zjištění případných závad a stavu nemovitosti
Převedení elektřiny a plynu na nového majitele
Předání všech klíčů či čipů od nemovitosti a jejího příslušenství (sklep, garáž)
Předání dokumentů (manuály, záruční listy apod.)
Předání štítku PENB (průkaz energetické náročnosti budovy), pokud již nebyl předán společně s kupní smlouvou
Daňový servis
Pro Prodávající: Od listopadu 2016 přešla daňová povinnost ohledně daně z nabytí nemovitých věci na kupujícího. Pokud prodávající potřebuje zaplatit daň z příjmu, je možné tuto službu zajistit. Dále je povinnost odhlášení platby za nemovitý majetek z důvodů prodeje na příslušný Finanční úřad
Pro Kupující: Nový nabyvatel nemovitosti je povinen nahlásit příslušnému finančnímu úřadu a zaplatit do 3 měsíců daň z převodu nemovitosti, která činí 4%. Daň se počítá z prodejní ceny nemovitosti nebo dle znaleckého posudku, dle toho, který údaj je vyšší
Vyplnění a podání daňového přiznání
Zajištění odhadu nemovitosti pro potřeby FÚ
Zajištění odhadu nemovitosti soudním znalcem
JSEM HRDÝM ČLENEM

PRACUJI PRO REALITNÍ SPOLEČNOST

PRACOVNÍ DOBA
Pondelí - Pátek: 8:00 - 20:00
Sobota - Neděle: 9:00 - 19:00
